Valorant'a 9 Ağustos'ta gelen 5.03 yama notları duyuruldu ve genel güncellemeler, ajan güncellemeleri, oynanış sistemleri güncellemeleri, hatalar ve bilinen sorunlara yer verildi. Peki, Valorant 5.03 yama notları neler? Valorant 5.03 yaması ile oyundaki yenilikler neler? İşte detaylar…
VALORANT 5.03 YAMA NOTLARI
Genel güncellemeler kapsamında Valorant'ın oyun motoru Unreal Engine 4.26'ya güncellendiği bildirildi. Bu güncelleme geliştiricilerin elindeki araçları birçok farklı şekilde geliştiriyor fakat bu değişiklik sizin tarafınızda fark edilmeyecek çünkü Unreal Engine güncellemesi gözlerden uzakta gerçekleşmeyi amaçlıyor.
Ajan seçim ekranında bazı görsel yenilemeler yapıldı. Elimizdeki güzel ajan görsellerini değerlendirmek ve VALORANT tarzına biraz daha yakınlaşmak istedik.
AJAN GÜNCELLEMELERİ
CHAMBER
Buluşma (E)
- Temel bekleme süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.
- Geri çağırma bekleme süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.
- Herhangi bir Buluşma ışınlayıcı noktası yok edildiğinde bekleme süresi 45 saniye olacak.
- Chamber'ın Buluşma'yı etkinleştirebildiği çember şeklindeki alanın çapı azaldı: 21 metre >>> 15 metre
Kartvizit (C)
- Yavaşlatma süresi 9,5 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü
- Keskin Tarz (X)
- Gereken ulti puanı 7'den 8'e yükseldi
- Yavaşlatma süresi 9,5 saniyeden 6 saniyeye düşürüldü
Kelle Avcızı (Q)
- Mermi bedeli 100'den 150'ye yükseldi
NEON
Enerji Patlaması
- Atış başına verilen hasar azaldı: 22 >>> 18
- Öldürme alanı arttı: 15 metre >>> 20 metre
- Bacaktan vuruş çarpanı azaldı: 1,0 >>> 0,85
- Kafadan vuruş çarpanı arttı: 1 >>> 3
CHAMBER
Keskin Tarz (X)
- Bacaktan vuruş çarpanı azaldı: 1,0 >>> 0,85
JETT
Keskin Fırtına (X)
- Bacaktan vuruş çarpanı azaldı: 1,0 >>> 0,85
OYNANIŞ SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ
- "Ghost" tuş atamasını özel oyunlar dışında değiştirme özelliği geldi.
- Bu seçeneği Ayarlar >> Kontroller >> Aksiyonlar sekmesi altında bulabilirsiniz.
HATALAR
Ajanlar
- Jett'in Rüzgâr Gibi yeteneğiyle ileri atılırken silah değiştirildiğinde silahın çekilme animasyonunun istenilenden daha uzun sürmesine sebep olan hata giderildi.
Oynanış Sistemleri
- Reyna/Killjoy kullanıcı arayüzü öğelerinin Kullanıcı Arayüzünü Gizle seçeneği etkinleştirildiği halde görünmesine sebep olan hata giderildi.
- Küreye seri bir şekilde dokunulduğunda imha etme animasyonunun tutarsızlık göstermesine sebep olan hata giderildi.
BİLİNEN SORUNLAR
- Oyun içinde nişangâh saydamlığını değiştirmek nişangâh önizlemesi görselinin titreşmesine sebep oluyor.
- Spike duyuruları kullanıcı arayüzü yanlış görünüyor.
Sizin düşünceleriniz neler ?